torstai 24. tammikuuta 2013

Viestiä pukkaa

Eliittikumppanin sivustoille oli siis jostain kumman syystä tulvahtanut 3 päivän aikana liki 80 viestiä. Ei yhtään hullumpi saldo keski-iän kriisissä vellovalle hölmöläiselle.
Osa viesteistä oli vastaa 5 kysymykseen tyylisiä. Sivustoilla voi siis valita lukuisista kysymyksistä 5 tärkeintä ja lähettää ne kiinnostuksen kohteelle. Valmiita vastaus vaihtoehtoja oli 4 ja lisäksi yksi omavalintainen vastaus.
Vastailin muutaman miesehdokkaan kysymyksiin ja lähetin heille "hymyn" kiitokseksi vaivan näöstään. Kun olin vastannut kysymyksiin ja lähettänyt vastaukset niiden lähettäjälle, olikin minun vuoroni lähettää kysymyksiä. Minä valitsin seuraavat kysymykset:

  1. Mitä haluat ehdottomasti tehdä suraavan 10 vuoden aikana?
  2. Kun herätyskelloni soi....
  3. Mitkä asiat naurattavat sinua eniten?
  4. Matkustat kesällä välimerelle, mitä otat ehdottomasti mukaan?
  5. Herrasmies on....


Näin jälkikäteen ajateltuna, mitä ihmettä minä oikein mahdoin ajatella noita kysymyksiä valitessa? Pystynkö muka noiden kysymysten perusteella valitsemaan ne ihmiset jotka mahdollisesti kiehtoisivat minua jollain tapaa? No,  toisaalta jos aamulla herätyskellon soidessa mies jatkaa uniaan tarkoittaa se ehkä sitä että mies on työtön, mikä sekään ei välttämättä ole ylittämätön este mutta toivoisin kuitenkin että miehellä olisi edes jokin työ. Ja jos taas seuraavan 10 vuoden aikana mies haluaa lapsia on minun valitettavasti karsittava nämäkin pois koska minä olen jo lapseni tehnyt. Ehkä näissä kysymyksissä siis oli tosiaan jokin idea. Tiedä häntä, mutta nyt jään innolla odottamaan vastauksia.

Suuret plussat saivat 4 hurmaavaa herrasmiestä, jotka kukin lähettivät  juuri sopivasti huumorilla höystetyt ja silti järkevää asiaa täynnä olevat viestit. Kahdella heistä oli ennestään lapsia, mikä sekin on mielestäni plussaa. Toinen näistä lapsettomista kirjeen kirjoittajista oli kyllä ihanan romanttinen kirjeen perusteella, mutta  parisuhteiden kruunaamattomana pessimistinä oletin heti että ne sanat olivat jostain lainattuja....
No joka tapauksessa avoimin mielin ja innolla jään tosiaan odottamaan mitä tuleman pitää.

IHANAA TORSTAITA!












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti