lauantai 2. helmikuuta 2013

Love is everywhere


Naapurin nuoret

 Talvi ei ole minun aikaani. Mutta pakko myöntää, että näin kylmään aikaan ihmiset ovat jotenkin lähempänä toisiaan. Tai ehkä se vain näyttää minulle siltä. koska olen yksin.

Parvekkeella illalla istuskellessani, katselin kun pariskunnat kävelivät käsi kädessä iltalenkillä. Ja sydäntä lämmittäviä tunteita pulppusi taas sisuksiin. Miten ihanaa olisi jos joku pitäisi minunkin kädestäni kiinni liukkaalla kelillä ja varmistaisi etten kaadu...

Parevekkeen alle oli myös raapustettu tuo ihana rakkaudentunnustus, joka sekin sai mieleni jotenkin haikeaksi. Miksi ei kukaan kirjoita minulle tuollaista viestiä? Toisaalta oli ihanaa että joku oli saanut kokea jotain noin romanttista.
Eleiden ja tekojen ei siis tarvitse olla suuria, eikä niihin tarvitse kulua rahaa. On ihanaa kun huomaa toisen vain ajattelevan sinua tehdessään jotain pientäkin.

Ihana mies kaupassa!


Kuten ehkä jo joku muukin on havainnut, joko mainosten tai muun kautta. On kaupoissa ollut jo jonkin aikaa mynnissä Lambin aivan ihanaa wc-paperia. Mä olen niin rakastunut tähän ihanuuteen!!! 

No asiasta eteenpäin. Kävin tosiaan perjantaina työpäivän jälkeen kaupassa. Ja jo tavaksi muodostuneena suuntasin askeleeni wc-paperi osastolle, jotta voisin taas ostaa ihania ajatuksia paperille painettuna ( nyt joku saattaa miettiä, että mitä sillä on väliä mihin takapuoltaan pyyhkii, mutta kyllä sillä on). Näistä ihanista kirjoituksista saa jotenkin positiivista energiaa ja samalla ne muistuttavat siitä miten pienillä teoilla on suuri merkitys.

... Niin siis asiaan. Olin siinä hyllyjen välissä tosiaan ostamassa paperia, kun aloin seurata arviolta noin 60-70 vuotiaan miehen toimintaa samaisella osastolla.
Hän vilkuili ympärilleen hieman hämillään olevan näköisenä ja ei oikein tiennyt minkä paketin olisi ostanut. Minä nappasin Lambi pakettini ja jostain kumman syystä sanoin miehelle että "kannattaa kokeilla, tämä on ihanaa"... SIIS MITÄ??? No mies otti paketin hyllystä, luki ilmeisesti yhden tekstin rullan kyljestä ja heitti ihana hymy kasvoillaan Lambi paketin omaan ostoskärryynsä ja vinkkasi minulle silmää. Oi ei, miten herttaista.
Aloin jo mielessäni kehittää tarinaa siitä miten mies menee kotiin vaimonsa luo ja näyttää hänelle tämän ihanan ostoksen. Vaimo hymyilee ja suukottaa miestään ja tuntee itsensä taas nuoreksi ja.. ja.... ja..........

Pienillä asioilla on siis merkitys iästä riippumatta. 

Illalla viestittelin hetken vielä miespuolisen ystäväni kanssa sosiaalisessa mediassa. Hän on löytänyt elämäänsä mukavan naisen ja minulle tuli niin ihana olo siitä, kun huomaa toisen olevan onnellinen.

Rakkautta siis on olemassa, ja sitä voi löytyä vielä minunkin iässä. Oikeastaan minähähän olen vielä nuori jos tarkemmin ajatellaan. Ikäkriisikin siis hellitti hetkeksi.


Missä se minun prinssini sitten ikinä luuraakaan, täällä minä häntä odotan ja olen lähes varma siitä että jonain päivänä minullakin on joku joka huolehtii siitä etten kaadu liukkaalla kelillä ja joku joka saa hymyn kasvoilleni pienillä romanttisilla eleillä. Pitää vain olla kärsivällinen ja elää elämäänsä silmät ja sydän avoimena.
Kyllä se onni minut sitten aikanaan löytää.....


VASTAA KYSYMYKSEEN: OLETKO RAKASTUNUT?





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti